Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Maartje Kuiper - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Maartje Kuiper - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Maartje

23 Juli 2014 | Nederland, Leusden

Nog drie nachten slapen en dan gaan we echt! De spanning begint nu toch echt te stijgen.

Twee weken geleden kregen we thuis te horen dat mijn moeder botkanker heeft. Dit hakte er behoorlijk in en ik moest er niet aan denken om naar Bolivia te gaan.
We hebben meer duidelijkheid gekregen afgelopen weken over hoe de tijd eruit zal zien voor mijn moeder en wij als gezin. Na veel praten heb ik besloten om toch te gaan. Ik heb er zo lang naar toe geleefd. Iedereen staat er achter dat ik ga.

Nu ik deze moeilijke beslissing heb gemaakt krijg ik er zoveel zin in.
Vandaag de laatste benodigdheden in huis gehaald en dan gaan we de koffer inpakken!

Ik kijk er zo naar uit!

Liefs.

  • 23 Juli 2014 - 23:37

    Evita:

    You go Girl! ♡♡

  • 24 Juli 2014 - 00:02

    Dymphy:

    Ondanks alles, goede reis! Take care! X

  • 24 Juli 2014 - 15:24

    Femke:

    Lieve lieve Maartje, ik kan me je ambivalente gevoelens heel goed voorstellen! Fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen. Dit blijft volgens mij een fantastische ervaring. Met waarschijnlijk ook wel heel veel emoties. We wensen je heel veel plezier en vooral Gods Zegen toe. Weet dat Mieneke ook in Gods handen is. En hoe dan ook, dat is de beste plek.
    Liefs Femke

  • 24 Juli 2014 - 22:51

    Ellis:

    Lieve Maartje! Ik wens je heel veel plezier en succes in Bolivia. Fijn dat je er uit bent gekomen om naar Bolivia te gaan! Heel veel liefs, Ellis

  • 26 Juli 2014 - 15:18

    Mams:

    Lieve Maartje,

    Vandaag was het dan zover! Dag van vertrek. Wat heb je het goed gedaan de afgelopen weken! En wat was ik blij met je besluit: ik ga! Ik wens je een hele fijne reis en kijk elke dag uit naar je reisverslag!

    Liefs mams

  • 26 Juli 2014 - 16:43

    Andries:

    Hoi Maartje,
    Nu is het eindelijk zover, op naar Bolivia.
    Anne en ik zullen goed voor mams zorgen en de was doen, huis schoonhouden, boodschappen doen en nog veel meer. Fijn dat je even kunt ontspannen en nieuwe ervaring op kunt doen. God zegene jullie reis en verblijf!

    Liefs, pap

  • 26 Juli 2014 - 20:46

    Wieb:

    Hey Maartje ,
    Ik zag je al op een foto op Facebook van mijn nicht met de hele groep waar jij nu mee op reis bent, wat is het wereldje toch klein.
    Spannend hoor en wat moedig dat je deze reis toch gaat ondernemen!
    God zij met jullie en jou familie!

    Gr. Wieb

  • 27 Juli 2014 - 12:27

    Klara En Wim Mars:

    Maartje.

    Wij wensen jou een fijne en bijzonder tijd in Bolivia toe .
    Weet dat God altijd bij jou is .

    Harteloze groet

    Wim en Klara






  • 27 Juli 2014 - 14:23

    Oma En Oma Schiebaan:

    Lieve Maartje,
    Alsnog feliciteren we je met je verjaardag, afgelopen vrijdag.
    We wensen je een hele goede, ontspannen tijd toe en dat je
    veel fijne ervaringen mag opdoen.

    Een hartelijke groet vanuit Duitsland,

    oma en opa Schiebaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Samen met 15 anderen ga ik zaterdag 26 juli op reis naar Bolivia, naar de plaats Cochabamba. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen in weeshuizen; o.a. schilderen.

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 6574

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Bolivia

Landen bezocht: