Verfdagje - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Maartje Kuiper - WaarBenJij.nu Verfdagje - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Maartje Kuiper - WaarBenJij.nu

Verfdagje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

29 Juli 2014 | Bolivia, Cochabamba

Vanochtend was ik alweer op tijd wakker, 6.30 uur. Het ritme is no best wennen hier. Om 7.30 uur gingen we ontbijten em om 8.00 uur stond ons busje alweer klaar om te vertrekken naar het huis wat we gaan opknappen voor de meisjes. We hebben het hele huis geverft. Helaas is de verf hier in Bolivia niet van super kwaliteit dus perfect is het niet geworden. Het was heerlijk om lekker bezig te zijn vandaag!

Vanavond hebben we gegeten bij een tentje in de stad. Voor €2,10 p.p hadden we een maaltijd met: spaghetti, rijst, kippenbout en patat. Het is hier wel veel van hetzelfde qua eten, maar spotgoedkoop. (Zie foto)

De dag afgesloten bij het huis en in ontspannen sfeer spelletjes gespeeld, erg gezellig zo met de groep!

Morgen gaan we weer verder met klussen.

• 30 Juli 2014 - 04:48

Maartje Kuiper:

Foto komt later, internet is heel traag om te uploaden!

• 30 Juli 2014 - 08:38

Andries:

Ha Maartje,
    Mooi om te lezen hoe het met jou en de groep gaat. Jullie benutten de dagen goed als ik het zo lees. Hier in Leusden gaat ook alles door. Mams had de afgelopen dagen wat meer energie, dankzij de pepmiddelen in de medicijnen. Kun je in je volgende verslag nog wat vertellen over de temperatuur en de omgeving/natuur. Red je het een beetje in het spaans?
    Liefs Pa

• 30 Juli 2014 - 08:40

Mams:

Goed bezig Maartje! Sterkte met klussen verder, ik hoop dat het niet te warm is!
    Ik ben benieuwd naar de foto's.

Liefs mams

• 30 Juli 2014 - 16:31

Ellis:

Leuk om te lezen Maart! Ik blijf het volgen!
    Succes daar :)
    Liefs

• 03 Augustus 2014 - 04:34

Sanne:

Dat is 3 x koolhydraten ;-) en geen groente. Maar dat verbranden jullie vast wel weer met het harde werken.
    Goed bezig samen