Lazy sunday... - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Maartje Kuiper - WaarBenJij.nu Lazy sunday... - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Maartje Kuiper - WaarBenJij.nu

Lazy sunday...

Blijf op de hoogte en volg Maartje

03 Augustus 2014 | Bolivia, Cochabamba

Om 8.15 ging de wekker. Niet heel vroeg, maar ik was nog best moe en had ontzettende spierpijn van het jungleavontuur. Om 9.00 uur gingen we ontbijten, Elena had heerlijke pancakes voor ons gebakken. Een heerlijk ontbijt voor op de zondag. Na het ontbijt gingen we met de bus naar de kerk. Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar ik was erg benieuwd.

In de kerk waren veel Amerikanen, maar ook wel Bolivianen. Het was een mooie dienst wat ging over ´vergeven´. De voorganger (pastoor) was ook Amerikaans en was goed te volgen. We zongen bekende nummers van Hillsong en Engels en Spaanse vertalingen van de Opwekking. Tussen de preek door vierden we het avondmaal. Heel bijzonder om dat in een land als Bolivia mee te maken. Ik vond het een mooie dienst en het gaf me veel kracht voor de nieuwe week.

Na de dienst hebben we gegeten in een wat chiquer restaurant. Een restaurant voor de wat 'rijker' mensen. We hebben daar een heerlijke lunch genuttigd. Ik had een gewoon tomaten-creme soepje en een ceaser wrap.

Na de lunch zijn we naar huis gegaan en hebben daar de hele middag gerelaxt in de heerlijke Boliviaanse zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Samen met 15 anderen ga ik zaterdag 26 juli op reis naar Bolivia, naar de plaats Cochabamba. Hier gaan wij vrijwilligerswerk doen in weeshuizen; o.a. schilderen.

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6586

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Bolivia

Landen bezocht: